Welkom op mijn Blog

woensdag 5 oktober 2011

Rustiger aan doen

Allereerst bedankt voor de reacties op mijn vorige post.
Helaas lukt het mij zelf nog niet om bij andere reactie te plaatsen ,krijg nl. steeds een foutmelding.
Heb nu wel ondekt hoe ik een andere formaat foto kan plaatsen. Een a4 moesten we maken voor een boek die mijn collega kreeg omdat ze met de fut ging.

Deze had ik dus gemaakt en daarbij kreeg ze nog wat kadobonnen die dus in een mooi envelopje zaten.


Inmiddels ben ik al aardig bezig om de hobbykamer in te richten,zal binnenkort even een foto maken.
Allemaal nog een fijne dag en tot de volgende keer.

groetjes Maria

3 opmerkingen:

  1. Hoi Maria, je kaart en envelop zien er prachtig uit.
    Op mijn blog staat een uitleg hoe je weer reacties kunt plaatsen, misschien heb je hier iets aan.
    http://creamutskaartjes.blogspot.com/2011/09/uitleg-over-reacties-plaatsen.html

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maria
    Wat een mooie creatie heb je gemaakt voor je collega, het vlopje is ook schitterend. s
    Succes met de inrichting van je hobbykamer!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen